Autor Wiadomość
Mongward
PostWysłany: Czw 14:58, 04 Paź 2007    Temat postu:

Hmm..kwestia gustu,mi się to akurat podobało,że wreszcie nie trzeba bezpośrednio zaszlachtować TEGO-ZŁEGO.
We wszystkich grach to sie do tego sprowadza na dobrą sprawę.
anglov
PostWysłany: Czw 13:04, 04 Paź 2007    Temat postu:

Nie, liczyłem na jakąś ciekawą walkę końcową...
ADM
PostWysłany: Czw 12:02, 04 Paź 2007    Temat postu:

Zamiast cały czas dawać save/load/save/load można sie całkowicie wtopić w świat gry Razz
Mongward
PostWysłany: Czw 8:01, 04 Paź 2007    Temat postu:

Bo nie było happy endu? :]
Ja sam miałem problemy z graniem na ustawieniu bazowym (strzałki i reszta śmiecia),grałem WSADem.
No cóż,w Gothicu II na początku Bezi ma bardziej przerąbane,mimo tego,że zna podstawowy kombos. Łatwość G1 mnie akurat pasuje,fajnie się wpasowuje w klimat.
anglov
PostWysłany: Śro 22:16, 03 Paź 2007    Temat postu:

Dzisiaj przeszedłem Gothica I (serio, to pierwszy raz). Wrzoda nie pobiłem (ja jestem grzeczny...). Gdy ustawiłem sterowanie jak w Gothicu 2 (WSAD) to łatwo było grać. Gra bardzo dobra, ciekawa, ale pełna bugów. Trochę zbyt prosta. Po za tym zakończenie mnie rozczarowało...
gHOSt
PostWysłany: Sob 21:00, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Aaaaa.... Sorry nie zauważyłem
Mongward
PostWysłany: Sob 19:48, 01 Wrz 2007    Temat postu:

gHOST,nigdy nie korzystałeś z "nazywania linków"?
A co do liczby PN:ostatnio zwiększyła sie do bodajże 87 :]
gHOSt
PostWysłany: Pią 21:17, 31 Sie 2007    Temat postu:

to może nam je pokazesz co?

Yelonek: Kliknij napisy
Mongward
PostWysłany: Pią 15:28, 31 Sie 2007    Temat postu:

Jest jeden błąd,jaki rzucił mi sie w oczy.
W zamku w Starym Obozie panowie szlachcice poszaleli i zaczęli zabijać wszystko dookoła.W tym magów.
Błąd jest naprawiony w patchu 1.03 ,a w każdym razie tak mi się wydaje.
Jak macie jakieś pytania,to walcie jak w dym,jak będę wiedział to odpowiem,jak nie będę,to was gdzieś przekieruję :]


Co mi tam,pochwalę się jednocześnie potępiając głupotę twórców moda.Mianowice wskutek równoległej kampanii ogólna ilość EXPa do zdobycia drastycznie wzrosła.W związku z tym bardzo szybko można zdobyć poziom,który osiąga się zazwyczaj pod koniec gry i bardzo dobry ekwipunek.Oto dowody.Screeny zrobione podczas drugiego rozdziału na sześć.

Statsy
Zbroja
ADM
PostWysłany: Nie 18:43, 19 Sie 2007    Temat postu:

Taaa...
,,-Twój ojciec zabawiał sie z owcami!
-Cóż... Chodził takie słuchy"
Mongward
PostWysłany: Pią 21:56, 17 Sie 2007    Temat postu:

Szczerze mówiąc,to jest na podobnym poziomie co podstawka,czyli dosadnie ale nie wulgarnie.
ADM
PostWysłany: Pią 21:14, 17 Sie 2007    Temat postu:

Co do tych wyzwisk itd... mod jest cenzuralny?? Razz
Mongward
PostWysłany: Pią 19:20, 17 Sie 2007    Temat postu:

No cóż,o gustach się nie dyskutuje,ale ja wolę nie latać z palcami po całej klawiaturze,żeby wywołać rzucanie zaklęć...

PS:dUCHU,ten twój post o tym,jak to ci Tenar usunęła pół posta usunąłem ja :]


EDIT
Pograłem już trochę w tego moda, "Mroczne Tajemnice" i muszę powiedzieć,że widać zmiany jeszcze wyraźniej niż przypuszczałem. Chociażby w samych kombinacjach zamków.W podstawowym Gothicu kombinacje nie przekraczały dwudziestu ruchów, tymczasem w MT dotychczas najbardziej skomplikowana kombinacja miała ruchów 27 :] Dla tych,których to nie przekonuje,a grali już w Gothica bądź się zabierają:
-istnieje ukryty obóz "gladiatorów" zebranych przy tajemniczym kręgu kamieni osnutym magiczną mgłą.Podobno najlepszy z nich stanie się zdobywcą niezwykłej nagrody
-wreszcie jest możliwość obstawiana walk na arenie Starego Obozu.Nie wiem jak was,ale mnie zawsze denerwowało to,że nigdy nic się na niej nie działo.
-widać różnice graficzne,dla przykładu:jaszczury przestały być sraczkowatego koloru, teraz są pokryte krwiście czerwoną łuską,topielce są bardziej jaskrawe i jakby trochę większe.
-nowe potwory (np. aligatory przy wodospadzie wpadającym do morza w pobliżu rozbitego statku),nieco zmienione ich rozmieszczenie (Brzytwy niedaleko tegoż samego wodospadu [dla niewiedzących:chyba najmocniejsze gady w grze,bardzo długo nie ma się z nimi szans,nawet dłużej niż w przypadku orków]) i ogólne wzmocnienie mobów,nawet byle ścierwojad potrafi napsuć krwi.
-wyraźniejszy nastrój zagrożenia:za niebacznie rzucone słowo można łatwo zginąć,łatwiej niż w podstawowej wersji (przykład:przy miejscu zrzutu jest odgrodzone miejsce którego pilnuje strażnik,swoją drogą:dobry kolega Bullita, który nas wyzywa od przybłędów a kiedy się temu punktowi widzenia gracz sprzeciwia (teoretycznie słusznie) bez ceregieli żołnierz zabija Beziego.Podobnie przy obozie Przemytników,strażnik wejścia,o ile nie podamy mu dobrego powodu dla którego chcemy wejść uzna nas za zagrożenie i zabije. Ogólnie nie jest już tak sympatycznie jak dawniej.
-niektóre miejsca zyskały na znaczeniu, na przykład opuszczona świątynia orków w pobliżu chatki Cavalorna (w wersji podstawowej pilnowana z niewiadomego względu przez dwóch orków) teraz jest siedzibą Uchodźców z obozu Sekty. Innym przykładem jest plaża z rozbitym statkiem (gdzie w podstawce kręciło się 6 jaszczurów ognistych) jest obozem przemytników, strzeżonym oprócz ludzi przez wilka o sympatycznym imieniu.

Jak na razie mod wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie,widać,że twórcy znakomicie znają świat Gothica (są aluzje do drugiej części,a czy są do trzeciej nie jestem w stanie powiedzieć) i mają świetne pomysły.
Polecam każdemu,komu stary Gothic sie znudził.
StaszQ
PostWysłany: Śro 17:43, 15 Sie 2007    Temat postu:

omg a co jesteś jej nieślubnym dzieckiem lol. Co do sterowania ja nawet po 1h nie mogłem się przyzwyczaić....

Tenar: no coments...
Stachu: jak wolisz Razz
gHOSt
PostWysłany: Śro 17:12, 15 Sie 2007    Temat postu:

W morro jest banalne sterowanie a w goticu właśnie odwrotnie. A tak na marginesie, dobrze że nie ma tenar bo od razu skasowała by moje posty dotyczące tego że ją znam osobiście. Jak wróci to pewnie
skasuje i to.

Tenar: Jeszcze jestem ;p Mam przerwę od jutra ;pp

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group