Autor |
Wiadomość |
Lord Skwarek(TUJ) |
Wysłany: Śro 7:00, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
zbiku napisz coś więcej o fabule. |
|
ZbiQ2 |
Wysłany: Śro 6:54, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
Gram w nią ciągle gra jest dobrze zrobiona . Tylko cena mnie martwi gdy Groky zero i Gorky jeden były po 20 zł to Infernal 70 zł i tak szczerze poprzedni wygląd posstaci mi się bardziej podobał lecz gra ma cudną grafike. Polecam dla każdego kto lubi takie gry  |
|
piorek |
Wysłany: Pon 16:49, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
infernal nie wiem. chrome, call of juarez i xpand rally(samochodówka xD) korzystała z silnika chrome engine xD |
|
ADM |
Wysłany: Pon 16:45, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
A z jakiego on korzysta silnika? |
|
piorek |
Wysłany: Pon 16:38, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
hehe^^ nie wiem dlaczego ale all polskie gry są hujowo zoptymalizowane;/ mam nadzieję że wiedźmina zoptymalizują lepiej^^ |
|
anglov |
Wysłany: Pon 16:35, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
Zaledwie 2x większe wymagania niż mam komputer... Powinno ruszyć  |
|
piorek |
Wysłany: Pon 15:57, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
CoMa_Master napisał: | U mnie na minimalnych powinna działać xD |
gz:P pamiętm jak się 2 miechy temu podniecałem, że wszystkie gry u mnie chodzą na full detalach, a potem qumpel wpadł z gothickiem 3....
fakt że gothic 3 miał pojebany plik konfiguracyjny i jak się z nim trochę pobawiłeś to wszystko na full działało ale niesmak pozostał^^
Cytat: | A u mnie nawet demko by nie poszło :/ |
tak na marginesie to wersja full zawsze ma takie same wymagania jak demko:P
----------------------------------------------------------------------------------
a tak na serio to wymagania w infernalu, call of juarez, chromie nie są spowodowane zajebistą grafiką tylko hujowym zoptymalizowaniem silnika xD |
|
Mongward |
Wysłany: Pon 15:53, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
A u mnie nawet demko by nie poszło :/ |
|
StaszQ |
Wysłany: Pon 15:52, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
U mnie na minimalnych powinna działać xD |
|
piorek |
Wysłany: Pon 15:48, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
ADM napisał: | Moce paranormalne?? Trzeba było tak od razu ^^ |
z tego co widziałem na screenach na gry-online to w prawym dolnym rogu jest wskaźnik "mana"^^. pierwszy raz w strzelance mane widzę xD
Cytat: | A w CDA dostało bodajże 6+ ^^.
Na moim kompie oczywiście nie pójdzie. :/ |
jaką ocenkę w CDA dostało nie wiem bo już nie kupuje.
a odnośnie wymagań to:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256MB (Geforce 6800 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista
Kurwa będzie u mnie ciąć na najwyższych chyba^^ |
|
Mongward |
Wysłany: Pon 15:43, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
A w CDA dostało bodajże 6+ ^^.
Na moim kompie oczywiście nie pójdzie. :/ |
|
ADM |
Wysłany: Pon 15:41, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
Moce paranormalne?? Trzeba było tak od razu ^^ |
|
piorek |
Wysłany: Pon 15:34, 02 Kwi 2007 Temat postu: Infernal |
|
Infernal to rozbudowana gra akcji stworzona przez polskie studio Metropolis Software znane głównie z serii Gorky. Gracz wciela się w postać Ryana Lennoxa superagenta działającego w służbie jego diabelskiej mości, jest on piekielnym odpowiednikiem znanego wszystkim Jamesa Bonda. Piękne kobiety, szybkie samochody i oczywiście niewykonalne misje to chleb powszedni dla Ryana. Bierzemy udział w odwiecznym konflikcie między sekretnymi agencjami Dobra i Zła, stawką oczywiście są ludzkie dusze. Agenci Dobra szykują coś wielkiego, my musimy ich powstrzymać.
Główny nacisk położono na akcję obserwowaną w z widoku trzeciej osoby (TPP), do dyspozycji gracza oddano wiele typów broni, gadżetów i nadnaturalnych mocy. Możliwa jest także walka wręcz, przy jej tworzeniu wykorzystano technologię motion capture (przechwytywanie ruchów). Obok elementów charakterystycznych dla gier akcji, w Infernal występują także elementy znane ze skradanek. Przebieg gry jest liniowy, jednak w obrębie wykonywania misji gracz ma sporą swobodę.
Za wyświetlanie grafiki odpowiada zmodyfikowany silnik wykorzystany w Gorky 02, który zapewnia dużą płynność animacji nawet przy słabszych komputerach przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości grafiki, wykorzystującej technologię Pixel shader i post-processing.
W Infernal zaimplementowano także nową technologię AGEIA PhysX, która odpowiada za realistyczne odwzorowanie fizyki obiektów i ciał. Dynamicznie dopasowująca się do akcji muzyka, dodatkowo zwiększa atrakcyjność rozgrywki.
Cała gra jest utrzymana jest w lekkiej konwencji, z przymrużeniem oka nawiązująca m.in. do nieśmiertelnych filmów z agentem 007.
co myślicie o tej grze?? ja uważam że spoko, zwłaszcza że polska jeśli ktoś jest zainteresowany to można to pobrać tutaj (niestety w eng wersji;/):
http://rapidshare.com/files/20071718/inf_quartex.part01.rar
http://rapidshare.com/files/20070298/inf_quartex.part02.rar
http://rapidshare.com/files/20070710/inf_quartex.part03.rar
http://rapidshare.com/files/20070503/inf_quartex.part04.rar
http://rapidshare.com/files/20071390/inf_quartex.part05.rar
http://rapidshare.com/files/20071157/inf_quartex.part06.rar
http://rapidshare.com/files/20071526/inf_quartex.part07.rar
http://rapidshare.com/files/20072414/inf_quartex.part08.rar
http://rapidshare.com/files/20072722/inf_quartex.part09.rar
http://rapidshare.com/files/20072772/inf_quartex.part10.rar
http://rapidshare.com/files/20073836/inf_quartex.part11.rar
http://rapidshare.com/files/20073532/inf_quartex.part12.rar
http://rapidshare.com/files/20074300/inf_quartex.part13.rar
http://rapidshare.com/files/20074312/inf_quartex.part14.rar
http://rapidshare.com/files/20074691/inf_quartex.part15.rar
http://rapidshare.com/files/20075488/inf_quartex.part16.rar
http://rapidshare.com/files/20075539/inf_quartex.part17.rar
jak sam pobiorę^^, to powiem czy chodzi |
|