Autor Wiadomość
Lord Skwarek(TUJ)
PostWysłany: Śro 7:00, 25 Kwi 2007    Temat postu:

zbiku napisz coś więcej o fabule.
ZbiQ2
PostWysłany: Śro 6:54, 25 Kwi 2007    Temat postu:

Gram w nią ciągle gra jest dobrze zrobiona Smile. Tylko cena mnie martwi gdy Groky zero i Gorky jeden były po 20 zł to Infernal 70 zł i tak szczerze poprzedni wygląd posstaci mi się bardziej podobał lecz gra ma cudną grafike. Polecam dla każdego kto lubi takie gry Smile
piorek
PostWysłany: Pon 16:49, 02 Kwi 2007    Temat postu:

infernal nie wiem. chrome, call of juarez i xpand rally(samochodówka xD) korzystała z silnika chrome engine xD
ADM
PostWysłany: Pon 16:45, 02 Kwi 2007    Temat postu:

A z jakiego on korzysta silnika?
piorek
PostWysłany: Pon 16:38, 02 Kwi 2007    Temat postu:

hehe^^ nie wiem dlaczego ale all polskie gry są hujowo zoptymalizowane;/ mam nadzieję że wiedźmina zoptymalizują lepiej^^
anglov
PostWysłany: Pon 16:35, 02 Kwi 2007    Temat postu:

Zaledwie 2x większe wymagania niż mam komputer... Powinno ruszyć Very Happy
piorek
PostWysłany: Pon 15:57, 02 Kwi 2007    Temat postu:

CoMa_Master napisał:
U mnie na minimalnych powinna działać xD


gz:P pamiętm jak się 2 miechy temu podniecałem, że wszystkie gry u mnie chodzą na full detalach, a potem qumpel wpadł z gothickiem 3....
fakt że gothic 3 miał pojebany plik konfiguracyjny i jak się z nim trochę pobawiłeś to wszystko na full działało ale niesmak pozostał^^

Cytat:
A u mnie nawet demko by nie poszło :/

tak na marginesie to wersja full zawsze ma takie same wymagania jak demko:PRazz

----------------------------------------------------------------------------------

a tak na serio to wymagania w infernalu, call of juarez, chromie nie są spowodowane zajebistą grafiką tylko hujowym zoptymalizowaniem silnika xD
Mongward
PostWysłany: Pon 15:53, 02 Kwi 2007    Temat postu:

A u mnie nawet demko by nie poszło :/
StaszQ
PostWysłany: Pon 15:52, 02 Kwi 2007    Temat postu:

U mnie na minimalnych powinna działać xD
piorek
PostWysłany: Pon 15:48, 02 Kwi 2007    Temat postu:

ADM napisał:
Moce paranormalne?? Trzeba było tak od razu ^^


z tego co widziałem na screenach na gry-online to w prawym dolnym rogu jest wskaźnik "mana"^^. pierwszy raz w strzelance mane widzę xD

Cytat:
A w CDA dostało bodajże 6+ ^^.
Na moim kompie oczywiście nie pójdzie. :/


jaką ocenkę w CDA dostało nie wiem bo już nie kupuje.
a odnośnie wymagań to:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256MB (Geforce 6800 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista

Kurwa będzie u mnie ciąć na najwyższych chyba^^
Mongward
PostWysłany: Pon 15:43, 02 Kwi 2007    Temat postu:

A w CDA dostało bodajże 6+ ^^.
Na moim kompie oczywiście nie pójdzie. :/
ADM
PostWysłany: Pon 15:41, 02 Kwi 2007    Temat postu:

Moce paranormalne?? Trzeba było tak od razu ^^
piorek
PostWysłany: Pon 15:34, 02 Kwi 2007    Temat postu: Infernal

Infernal to rozbudowana gra akcji stworzona przez polskie studio Metropolis Software znane głównie z serii Gorky. Gracz wciela się w postać Ryana Lennoxa superagenta działającego w służbie jego diabelskiej mości, jest on piekielnym odpowiednikiem znanego wszystkim Jamesa Bonda. Piękne kobiety, szybkie samochody i oczywiście niewykonalne misje to chleb powszedni dla Ryana. Bierzemy udział w odwiecznym konflikcie między sekretnymi agencjami Dobra i Zła, stawką oczywiście są ludzkie dusze. Agenci Dobra szykują coś wielkiego, my musimy ich powstrzymać.

Główny nacisk położono na akcję obserwowaną w z widoku trzeciej osoby (TPP), do dyspozycji gracza oddano wiele typów broni, gadżetów i nadnaturalnych mocy. Możliwa jest także walka wręcz, przy jej tworzeniu wykorzystano technologię motion capture (przechwytywanie ruchów). Obok elementów charakterystycznych dla gier akcji, w Infernal występują także elementy znane ze skradanek. Przebieg gry jest liniowy, jednak w obrębie wykonywania misji gracz ma sporą swobodę.

Za wyświetlanie grafiki odpowiada zmodyfikowany silnik wykorzystany w Gorky 02, który zapewnia dużą płynność animacji nawet przy słabszych komputerach przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości grafiki, wykorzystującej technologię Pixel shader i post-processing.

W Infernal zaimplementowano także nową technologię AGEIA PhysX, która odpowiada za realistyczne odwzorowanie fizyki obiektów i ciał. Dynamicznie dopasowująca się do akcji muzyka, dodatkowo zwiększa atrakcyjność rozgrywki.

Cała gra jest utrzymana jest w lekkiej konwencji, z przymrużeniem oka nawiązująca m.in. do nieśmiertelnych filmów z agentem 007.





co myślicie o tej grze?? ja uważam że spoko, zwłaszcza że polska Smile jeśli ktoś jest zainteresowany to można to pobrać tutaj (niestety w eng wersji;/):

http://rapidshare.com/files/20071718/inf_quartex.part01.rar
http://rapidshare.com/files/20070298/inf_quartex.part02.rar
http://rapidshare.com/files/20070710/inf_quartex.part03.rar
http://rapidshare.com/files/20070503/inf_quartex.part04.rar
http://rapidshare.com/files/20071390/inf_quartex.part05.rar
http://rapidshare.com/files/20071157/inf_quartex.part06.rar
http://rapidshare.com/files/20071526/inf_quartex.part07.rar
http://rapidshare.com/files/20072414/inf_quartex.part08.rar
http://rapidshare.com/files/20072722/inf_quartex.part09.rar
http://rapidshare.com/files/20072772/inf_quartex.part10.rar
http://rapidshare.com/files/20073836/inf_quartex.part11.rar
http://rapidshare.com/files/20073532/inf_quartex.part12.rar
http://rapidshare.com/files/20074300/inf_quartex.part13.rar
http://rapidshare.com/files/20074312/inf_quartex.part14.rar
http://rapidshare.com/files/20074691/inf_quartex.part15.rar
http://rapidshare.com/files/20075488/inf_quartex.part16.rar
http://rapidshare.com/files/20075539/inf_quartex.part17.rar

jak sam pobiorę^^, to powiem czy chodzi

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group