O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu
Gry, Muzyka, Film, Sport, Hobby i wiele innych...
FAQ
Szukaj
Rejestracja
Profil
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu Strona Główna
->
Gry
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum właściwe
----------------
Gry
Muzyka
Filmy,seriale,programy,animacje
Sport
Książki,pisemka,gazety
Szkoła
Sieć
Święta,rocznice i uroczystości
Nasza twórczość
Looźne gadki
Sprawy techniczne
----------------
Prawo
Zmiany
Nowe forum
Rangi
Sprawy personalne
Administracyjne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ADM
Wysłany: Nie 19:39, 11 Maj 2008
Temat postu:
I teraz pytanie: którego z wielbicieli WoW'a owa recenzja przekona?
edit po przeczytaniu: mechanika bardzo ciekawa,wzbudza naprawdę zainteresowanie ale... jak komuś środziemie nie podeszło,a w Azerothcie zakochał się od pierwszego wejrzenia to itak go to nie przekona... Ale napewno bym nie narzekał jakby w tym WoWie miała być taka mechanika
Mongward
Wysłany: Sob 18:04, 10 Maj 2008
Temat postu: LotR Online: Shadows of Angmar
Wielu z was pewnie słyszało, że takowa gra powstała.
Mnie "słyszenie" nie wystarczyło, więc zabawiłem się w wersję trial i szczerze mówiąc gorąco żałuję, że już mi się skończył. W tej grze czuć klimat Śródziemia. Serio.
Co ta gra ma, a co jest warte opisania?
a) instancje. I to od początku gry. Przykład z gry Khazadem: zaczynamy grę przed wydarzeniami z Hobbita, kiedy to Thorin Dębowa Tarcza jeszcze żyje i wybiera się by odzyskać Erebor. Nasze zadanie to zebranie z kopalń krasnoludów na "odprawę". W międzyczasie spotykamy Gimliego walczącego z Trollem, Gandalfa i przy okazji wdrażamy się w podstawowy wątek fabularny dla krasnoludów. Kiedy indziej, już w czasach wyprawy do Orodruiny pomagamy Dwalinowi przewodzącemu krasnoludom z Gór Błękitnych (Dain osiadł w Ereborze) w oswobodzeniu Dworu Thorina z rąk zdeprawowanego klanu Khazadów.
A hobbit zaczyna spotykając Grubasa Bolgera rozmawiającego z Nazgulem. I tu CZUĆ grozę. Ekran staje się bladoniebieski, nasze morale spada. A dłuższy pobyt w pobliżu Jeźdźca sprawia, że zamiast mapki jest Oko Saurona. Tak czy owak: instancje są świetne
b)system tytułów: podczas gry są nam przyznawane tytuły, głównie za walory bitewne. Przykład: jeśłi osiągniemy poziom piąty bez żadnego zgonu dostajemy tytuł "the Wary", potem są kolejne stopnie tego samego tytułu, aż do "the Undying" przy poziomie 50 bodajże. Oczywiście są też różne "Goblin-slayery" i tego typu tytuły. Oczywiście możemy sie nimi chwalić przed innymi graczami. Wyobrażacie sobie respekt innych graczy przy tytule "the Undying" (właściwy Durinowi I, pierwszemu przebudzonemu krasnoludowi) ?
" border="0" />
c)skille akcji i reakcji -to moja nazwa, brzmi głupio, ale już wyjaśniam. Postacie (postać, którą grałem) mają zestaw umiejętności, których aktywacja jest warunkowana konkretnym czynnikiem. Na przykład: Guardian, typowy tank, dysponuje umiejętnością "Shield-swipe", która zadaje obrażenia za pomocą tarczy a potem broni. Rzecz w tym, że można jej użyć tylko po zablokowaniu ataku przeciwnika za pomocą tarczy właśnie. Umiejętność "Retaliation" jest podobna w działaniu, jednak jest warunkowana sparowaniem uderzenia posiadaną bronią. Są też skille, które mogą hyć użyte tylko i wyłącznie i "Shield-swipe" oraz "Retaliation", co wprowadza dużą dawkę planowania do walki i itemów. Bowiem niektóre dodają szansę na sparowanie, niektóre na blokowanie tarczą.
d) tryb Monster Play -odskocznia od tradycyjnego PvP, którego de facto w grze nie ma. Jako "potwór" możemy zostać orkiem, uruk-hai, czy trollem, to nie wiem, ale wątpię. I jako takie miłe stworzonka hasać po łąkach i lasach zarzynając niewinnych i wypruwając ich flaki, by suszyły się na okrwawionych gałęziach. Niestety, pech mój, nie udało mi się dotrzeć żadną postacią do poziomu 10, który ten tryb odblokowuje.
e) traity - zdobywane np. za dotarcie do kilku osad krasnoludzkich, wykonanie x zadań dla określonej nacji czy regionu. Dodają lepszą odporność na obrażenia, dzięki nim wolniej zużywa sie ekwipunek czy też morale nam szybciej wraca. Opcji jest dużo. Między innymi ulepszanie umiejętności. Jeśłi bodajże 750 razy użyje się skilla "Sting blow" dostaje się jego ulepszoną wersję. Ale to naprawdę są wyśrubowane limity...
No właśnie, morale. W grze nie ma punktów życia jako takich. Jest tylko "morale". Z każdym poziomem rośnie, maleje wraz z otrzymywanymi ciosami lub pod wpływem wrogich stworzeń (np. Nazguli).
Gra ma ładną grafikę, jednak to, co zrobili z zarostem przechodzi wszelkie pojęcie. Twarz jako taka jest ładnie zrobiona, można sporo zmian wprowadzać, np. blizny czy pieprzyki. Ale zarost bardziej przypomina kiepską bitmapę nałożoną na model o niewielu trójkątach... Wyobrażacie sobie taki wstyd dla krasnoluda? Mieć bitmapową. Ale to tylko mały zgrzyt.
Ogólnie rzecz biorąc, grę mogę polecić, pomimo niewypróbowania wielu rzeczy (tworzenie przedmiotów, granie na instrumentach itp.).
link do wersji trial jest
tutaj
A tu parę screenów mojej postaci, bowiem innych nie mam:p
Ekran tworzenia postaci
sam w sobie dość ciekawy, gdyż zapewnia pomoc w tworzeniu imion, zależnie od rasy i plemienia, które też można wybrać. Np. hobbit może być Fallohidem, Stoorem lub Harfootem
Tu
widać moją postać, a tło zajmuje fasada Dworu Thorina.
Tutaj
widać jedną z emotek, których jest od groma. Cztery rodzaje tańca, dwa typu palnie fajki, emotki interaktywne (Np przy wybraniu Dance, kiedy miałem zaznaczonego NPCa pojawił sie napis: "You are dancing with XYZ")
Wspomniałem wczęśniej o graniu na instrumentach: otóż tak: minstrel ma to od początku, reszta może się wyuczyć gry na jakimś instrumencie. Wtedy gra za pomocą klawiszy od 1 do 8, CTRL i Shifta.
A efekty widać choćby
tutaj
.
PS: Screeny w plenerze robiłem ustawiając maskymalne detale, szczegółowość tekstur itd. Normalnie grałem na minimalnych...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Arthur Theme
Regulamin