O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu
Gry, Muzyka, Film, Sport, Hobby i wiele innych...
FAQ
Szukaj
Rejestracja
Profil
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu Strona Główna
->
Gry
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum właściwe
----------------
Gry
Muzyka
Filmy,seriale,programy,animacje
Sport
Książki,pisemka,gazety
Szkoła
Sieć
Święta,rocznice i uroczystości
Nasza twórczość
Looźne gadki
Sprawy techniczne
----------------
Prawo
Zmiany
Nowe forum
Rangi
Sprawy personalne
Administracyjne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ZbiQ2
Wysłany: Pon 11:58, 21 Kwi 2008
Temat postu:
I należy dodać że powstaje nowe Puzzle Quest zamiast kulek będę heksy i cała gra będzie się odbywała w kosmosie
Mongward
Wysłany: Czw 21:37, 17 Kwi 2008
Temat postu:
Po jednokrotnym prawie-że-przejściu gry mogę się zdobyć na dokładniejszą ocenę.
1.Gra nienawidzi gracza. Główna wada wymieniana przez wielu. Ja się zgadzam tylko pośrednio. To skrytpy losowe nienawidzą gracza. Bo ja inaczej okreśłić sytuację, kiedy przeciwnik wychwytuje pod rząd 6 czy 7 "4-of-a-kind" dodających turę? A z tych 7, 4 to połączenia zabójczych czaszek?
Na pocieszenie powiem,że graczowi też zdarzy się czasem taki fart.
2.Muzyka jest przyjemna dla ucha. Muzyka łagodzi obyczaje. Muzyka po dwóch godzinach gry przeszkadza w skupieniu się na kulkach, a po trzech staje się tak denerwująca, że ma się ochotę wykasować te linijki kodu, które z jej odtwarzanie odpowiadają. A następnego dnia je przywrócić z powrotem. Bo muzyka jest miła dla ucha. Błędne koło. Lekarstwem jest puszczenie w radio czy odtwarzaczu własnej składanki. Wtedy mamy ciekawy ambient.
3. Grafika. Jest, sympatyczna. Plansze rysowane są dość przyjemne dla oka, aczkolwiek sa wizerunki smoków i krasnoludów ma się ochotę coś niemiłego powiedzieć autorom gry. Sama bitwa jest ładna. Tu poświata, tam błyskawica, ówdzie parę gwiazdek. Jest ładnie.
4. Rozgrywka. Pamiętacie, jak mówiłem o muzyce wkur..zającej się po trzech godzinach gry? Wiem to z własnych doświadczeń. Nawet nie wie się, kiedy czas upływa. Jeśli myślieliście, że IcyTower wciąga, to pograjcie w Puzzle Questa...
ZbiQ2
Wysłany: Pią 14:04, 28 Mar 2008
Temat postu:
JA mam gram i powiem że gra wciąga jak cholercia.Ty minosie czekaj niech ja cię zaraz z czaszek upiekę
" border="0" />
ADM
Wysłany: Śro 19:59, 26 Mar 2008
Temat postu:
Krzyżowców czy piratów? xD
Mongward
Wysłany: Śro 9:12, 26 Mar 2008
Temat postu:
Na potrzeby krzyżowców, powiedzmy, że mam demo :p
ADM
Wysłany: Wto 22:45, 25 Mar 2008
Temat postu:
A skąd masz samą gre?
Mongward
Wysłany: Wto 21:13, 25 Mar 2008
Temat postu:
Recenzowana. W najnowszym numerze.
ADM
Wysłany: Wto 21:06, 25 Mar 2008
Temat postu:
W CDA ta gra była?
Mongward
Wysłany: Wto 20:48, 25 Mar 2008
Temat postu: Puzzle Quest, czyli lecimy w kulki.
Od razu mówię, że gra potrafi wciągnąć na długi czas.
Rzecz się dzieje w (jakże by inaczej) fantastycznej krainie, z całym dobrodziejstwem inwentarza. Orkowie, gobliny, trolle czy inne paskudztwa tylko czają sie na naszego bohatera.
A kim on jest? To już zależy od was.
Mag, niszczący wrogów zaklęciami, kradnący im manę?
Druid, znający sie na leczeniu, ochronie i kontratakach?
Rycerz, zdolny zmienić wygląd pola walki swoimi zdolnościami?
Wojownik, przodujący w wykorzystywaniu zabójczych czasek (o tym dalej)?
Wybór nie jest wiążący, nic nie szkodzi rozwijać postaci pod innym kaem, przy nakładzie wielu punktów.
A inwestujemy je w: magię ognia, wody, powietrza lub ziemi. Przebiegłość, morale ili walkę.
Właśnie, walka.
Słyszeliście o Rise of the Atlantis? To było na podobnej zasadzie.
Mam planszę 8 na 8 pół. Na niej jest kilka typów "kulek":
czerwone, odpowiadające za manę ognia. Żółte:mana powietrza. Niebieska mana wody i zielona mana ziemi. Do tego mamy gwiazdki doświadczenia, monety i czaszki.
Monety odpowiadają oczywiście za ilość złota, jaką dostaniemy bonusowo po walce, gwiazdy, analogicznie, za ilość doświadczenia, a czaszki, o, te są ciekawe. Mianowicie: jeśli połączymy trzy z nich, przeciwnik dostaje dodatkowe obrażenia (zależne od współczynnika: walka). Są ponadto czaszki bonusowe, zadające kilkukrotnie więcej ran.
A cała walka wygląda tak:
na wzmiankowanej planszy są porozrzucane klejnoty, naszym zadaniem jest je łączyć, na zmianę z przeciwnikiem (komputerowy lub drugi gracz) w rzędy trzech lub więcej obiektów tego samego typu. Za co najmniej cztery połączone dostajemy dodatkowy ruch, a za kombinację pięciu rządków wyczyszczonych za jednym zamachem mamy bonus do doświadczenia.
I tak to się dzieje. Po drodze możemy rzucać czary (własne, lub zdobyte na przeciwnikach za zdobyte punkty many.
A co poza walką?
Możemy wybudować własny zamek, w którym możemy tworzyć przedmioty, wyciągać od pokonanych przeciwników ich zdolności.
Mamy do tego trochę sprzętu do kupienia, ot taki typowy RPG.
I gdyby nie sposób, w jaki sie walczy, wciągający niesamowicie, pewnie byłby szybko zapomniany.
PS:w CDA ta gra dostała 9.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Arthur Theme
Regulamin