O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu
Gry, Muzyka, Film, Sport, Hobby i wiele innych...
FAQ
Szukaj
Rejestracja
Profil
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu Strona Główna
->
Gry
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum właściwe
----------------
Gry
Muzyka
Filmy,seriale,programy,animacje
Sport
Książki,pisemka,gazety
Szkoła
Sieć
Święta,rocznice i uroczystości
Nasza twórczość
Looźne gadki
Sprawy techniczne
----------------
Prawo
Zmiany
Nowe forum
Rangi
Sprawy personalne
Administracyjne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Mongward
Wysłany: Sob 15:48, 01 Mar 2008
Temat postu:
Hallo, ŚZ to nie Morrowind, gdzie wystarczy klepać LPM żeby zaciukać przeciwnika, ani IWD, gdzie walisz tylko odrobinę mniej niż w Dungeon Siege. :p
Tenar
Wysłany: Sob 15:19, 01 Mar 2008
Temat postu:
Ha! xP Ale w Morrowindzie na top jakoś wyglądało xP Nie atakowało Ciebie z 20 szczurów na raz, tylko max 3, często musiałam wczytywać grę bo mi zabijały jakiegoś bohatera
Juz bardziej podobał mi się trening niż sama gra^^
anglov
Wysłany: Czw 16:11, 28 Lut 2008
Temat postu:
A w Morrowindzie to co? Też tam były ogromne kraby. Rozumiem twoje zdanie, ale argument, że są wielkie szczuty jakoś nie pasuje
Tenar
Wysłany: Czw 15:44, 28 Lut 2008
Temat postu:
grafika nie podoba mi się, po prostu n i e p o d o b a m i s i ę xP Rety, monstrualne szczury? Nie tylko o nich mówię! A ogromne kraby? Żal.. Gra dla mnie po prostu nieciekawa i słaba :p Każdy m inne gusta xP
ADM
Wysłany: Śro 22:45, 27 Lut 2008
Temat postu:
Obraz na pierwszy rzut oka podobny jak w BG i IWD
Mongward
Wysłany: Śro 22:23, 27 Lut 2008
Temat postu:
W Falloutach, drugim Gothicu i Bard's Tale podobnie.
I nie wiem, co zarzucasz grafice. To, że wygląda nieco jak obraz, nie jak makieta z InfinityEngine to wada?
anglov
Wysłany: Śro 21:25, 27 Lut 2008
Temat postu:
Nie grafika najważniejsza, okrągłe menu to jedna z ciekawych rzeczy, a ogromne szczury były również w Morrowindzie i Oblivionie
Tenar
Wysłany: Śro 20:30, 27 Lut 2008
Temat postu:
A blee. Jedna z najgorszych gier w jaką grałam O_o Głównie z powodu grafiki (według mnie beznadziejna xP), tego okrągłego menu (tak, tak wkurza mnie to!) i monstrualnych szczurów ;P
Mongward
Wysłany: Śro 8:22, 27 Lut 2008
Temat postu:
Duchu, ostatnią grą, jaką kupiłem dla samej gry było The I of the Dragon za całe 40 złotych. Nie mam zwyczaju marnotrawić 20 złotych tylko i wyłącznie na bzdurne megabajty kodu.
anglov
Wysłany: Wto 22:32, 26 Lut 2008
Temat postu:
Za 14.99 w każdym kiosku razem z CDA. Sam nawet zamierzam kupić, mimo iż wiecie co myślę o D&D...
gHOSt
Wysłany: Wto 22:22, 26 Lut 2008
Temat postu:
Eee. To w czym problem?? W kazdym empiku za 19.99.
Mongward
Wysłany: Wto 22:08, 26 Lut 2008
Temat postu:
Nie przypominam sobie. Polowałem na tę grę od długiego Czasu,a konkretnie od recenzji z Clicku! , jakbyś nie wiedział
ADM
Wysłany: Wto 21:33, 26 Lut 2008
Temat postu:
A unikałeś tej gry jak ognia
Mongward
Wysłany: Wto 21:26, 26 Lut 2008
Temat postu: Świątynia Pierwotnego Zła
Gierka mistrzów od Arcanum czy Fallouta.
Wydana parę lat temu, swoista hybryda D&D oraz AD&D. Świat przedstawiony to Greyhawk, jeden ze starszych spośród deendekowych universów, pierwotnie opierajacy się na, o ile dobrze pamiętam, wersji 1.5 albo 2.0, parę lat temu przekonwertowany na bity i bajty z edycją AD&D 3.5, znaną skądinąd tym, którzy grali w Neverwinter Nights.
Produkt chłodno przyjęty przez Icewindowych siekaczy, czy mniej skupionych na fabule "baldurystów". Czemu?
1. Gra jest turowa. Nie pseudoturowa z aktywną pauzą,ale z faktycznymi fazami działania ruchu i tym podobnych, opartych na inicjatywie. Poszczególne tury mają dość abstrakcyjną klepsydrę, wyznaczającą czas wymagany na planowany ruch, czas, jaki pozostał i funkcjonującą także jako finalizator fazy.
2. Produkcja nie jest ukończona. W wydanej wersji znalazło się podobno tylko 60% docelowej zawartości. Część wątków wisi w powietrzu, brak lokacji (ale i tak nie przebije to drugiego KotOra, gdzie wycięto całą planetę). Pocieszeniem jest fakt, że grupa nazywająca sie "Kręgiem Ośmiu" (Circle of Eight -organizacja ze świata gry) dobrała się do niekatywowanego kodu i przywróciła około 90% utraconych danych. Prowadzone są też prace nad polonizacją modyfikacji.
3.Nadmiar opcji taktycznych. Okrągłe menu, używane do większości działań jest kwintesencją tego, czym miało być w Tormencie czy Neverwinterze. Przykład: czary, dajmy na to, kapłana. Mamy do wyboru: czary kapłańskie i sfery, jaką sobie kleryk wybrał. Pod daną zakładkę przypisane są dalsze, w ilości zależnej od poziomu czy wariantów zaklęcia (tu przykład maga będzie lepszy: zakładki mogą wyglądać tak: Czary ->Czarodziej ->(poziom) 3 ->przywołanie -> monstrualny kurczak (tu żartuję, ale kurczak jest według instrukcj jednym z chowańców. Nie pytajcie...)
Gra urzeka swoją grafiką, starym dobrym izometrycznym rzutem na dwuwymiarową przestrzeń z trójwymiarowymi jednostkami i animowanymi elementami przyrody.
Lubiącym kombinować, dane jest wiele atutów i umiejętności, a także wybór fryzury i wzrostu (dobra rzecz, jak masz wysoką postać chwytasz broń dwuręczną jedną ręką).
Gry nie polecam uzależnionym od Infinity Engine i Zapomnianych Krain, chyba, że chcą zastąpić śmiesznie proste w formie wyrżnięcie populacji krainy złożoną taktycznie rozgrywką.
PS: to, co opisałem to pierwsze wrażenia i to, co słyszałem od ludzi, którzy połakomili się na przejście gry :p
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Arthur Theme
Regulamin