O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu
Gry, Muzyka, Film, Sport, Hobby i wiele innych...
FAQ
Szukaj
Rejestracja
Profil
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu Strona Główna
->
Gry
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum właściwe
----------------
Gry
Muzyka
Filmy,seriale,programy,animacje
Sport
Książki,pisemka,gazety
Szkoła
Sieć
Święta,rocznice i uroczystości
Nasza twórczość
Looźne gadki
Sprawy techniczne
----------------
Prawo
Zmiany
Nowe forum
Rangi
Sprawy personalne
Administracyjne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
gHOSt
Wysłany: Nie 16:27, 17 Lut 2008
Temat postu:
Kosmiczne strategie niczym sie od siebie nie różnią. Tyle że TO nie nie jest kosmiczna strategia. To symulacja, wszysko widzisz z perspektywy pierwszej osoby i to ty latasz statkiem.
ADM
Wysłany: Nie 14:05, 17 Lut 2008
Temat postu:
czy kosmiczne strategie wogle czymś się od siebie różnią?
gHOSt
Wysłany: Sob 23:32, 16 Lut 2008
Temat postu: X3 reunion
Trzecia odsłona gwiezdnej, symulacyjnej sagi z dużym „X” w tytule, wyewoluowała poniekąd z nieukończonego dodatku do części drugiej, znanego pod tytułem X2 The Return. W pewnym momencie produkcji ilość zmian osiągnęła taką liczbę, że zespół Egosoft podjął decyzję o przeniesieniu wszystkiego, co miał zaoferować addon, do trzeciej, równolegle opracowywanej gry.
Pierwszą rzeczą, która zwraca uwagę w X3 Reunion, to nowy engine w jaki wyposażono ten tytuł. Korzysta on ze wszystkich dobrodziejstw pakietu DirectX9 oraz nowoczesnych kart graficznych, wspierających technologię pixel shaders 2.0. Autorzy wymodelowali praktycznie od podstaw większość występujących w przestrzeni kosmicznej obiektów, począwszy od planet czy asteroid, a na elementach statków kosmicznych skończywszy. W związku z nowymi możliwościami, znacznemu powiększeniu uległ świat gry, zmieniła się także budowa i kształt poszczególnych sektorów. Mają bardzo różne kształty i wielkości (niektóre bardzo małe, inne zaś nawet 10 razy większe niż te jakie występowały w X2). Zerwano też ze schematem usytuowania bram do skoków w przestrzeni, tj. na północy, południu, wschodzie i zachodzie sektora - teraz znajdują się one w różnych miejscach.
Akcja X3 Reunion rozpoczyna się zaraz po wydarzeniach w jakich uczestniczyliśmy w części drugiej. Trwa inwazja rasy Kha’ak, a ponadto niezmienne zagrożenie dla bytu federacji ras (w tym i ludzi) stanowią tajemniczy Xenonowie. Kolejny raz trafiamy do uniwersum „X” jako kapitan Jules Brennan, lecz w odróżnieniu od X2 The Threat, już na początku rozgrywki posiadamy jakichś przyjaciół i znajomych, których notabene, spotkaliśmy w części drugiej. Choć gra ma budowę otwartą i nie ogranicza poczynań gracza, to twórcy wpletli doń wątek fabularny, którego tematem przewodnim jest próba odkrycia, kto i dlaczego stara się zaszkodzić bohaterowi.
Jak już wspomniano, grający nie jest tu do niczego zmuszony. Może na przykład zająć się robieniem biznesu. Było to dużą zaletą X2 The Threat, podobnie jest i tutaj. W związku z tym zdecydowano się dopracować i bardziej zbalansować cały system ekonomiczny. Gracze mogą budować w kosmosie różne stacje i instalacje wydobywcze, a to ile zarabiają te inwestycje, zależy od ich umiejscowienia, dostępności danego typu surowca, aktualnego popytu na określony wyrób itp. Ponadto, w X3 nasze dobra mogą zostać zniszczone przy okazji wystąpienia jakiegoś zdarzenia losowego w świecie gry. Zmiany te, a także wiele innych w tej dziedzinie, czynią rozgrywkę bardziej dynamiczną i mniej przewidywalną.
Oczywiście, tak jak w każdym gwiezdnym symulatorze, tak i tu nie zabrakło setek misji, które można wykonywać na zlecenie napotkanych w bazach czy na planetach postaci niezależnych, a także całej gamy statków kosmicznych (począwszy od frachtowców, a na myśliwcach bojowych skończywszy), jakimi możemy „rozbijać się” po wszechświecie.
Tekst z serwisu
www.gry-online.pl
I cos od siebie:
Gra jest naprawdę świetna, pozwala przemiezać ogromna galaktyce wieloma różnymi rodzajami statków. Muzyka tez jest bardzo fajna, pasuje do klimatu gry i nie psuje ani nie przeszkadza w grze. Mamy w niej wiele możliwosci gry (np. handel, piractwo itp.) i ciekawy i prosty system latania statkami. Gra mimo iż nie jest najnowsza ma naprawdę piękną grafikę (trzeba zagrać a nie oglądac zdjęcia z gry). Gra ma dwie wady:
-Trzeba mieć do niej wiele cierpliwości. Galaktyka jest podzielona na sektory lecz sa one dość duże więc zanim przelecimy z jednego końca na drugi minie troszkę czasu.
-Druga wada to skomplikowane sterowanie. Klawiszy jest naprawdę wiele i gdyby nie spis klawiszy w instrukcji to byłoby ciężko. (po kilku dniach gry mozna zapamiętać większość przydatnych funkcji.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Arthur Theme
Regulamin