|
|
|
|
Mongward
Golem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:20, 17 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
No cóż,o gustach się nie dyskutuje,ale ja wolę nie latać z palcami po całej klawiaturze,żeby wywołać rzucanie zaklęć...
PS:dUCHU,ten twój post o tym,jak to ci Tenar usunęła pół posta usunąłem ja
EDIT
Pograłem już trochę w tego moda, "Mroczne Tajemnice" i muszę powiedzieć,że widać zmiany jeszcze wyraźniej niż przypuszczałem. Chociażby w samych kombinacjach zamków.W podstawowym Gothicu kombinacje nie przekraczały dwudziestu ruchów, tymczasem w MT dotychczas najbardziej skomplikowana kombinacja miała ruchów 27 Dla tych,których to nie przekonuje,a grali już w Gothica bądź się zabierają:
-istnieje ukryty obóz "gladiatorów" zebranych przy tajemniczym kręgu kamieni osnutym magiczną mgłą.Podobno najlepszy z nich stanie się zdobywcą niezwykłej nagrody
-wreszcie jest możliwość obstawiana walk na arenie Starego Obozu.Nie wiem jak was,ale mnie zawsze denerwowało to,że nigdy nic się na niej nie działo.
-widać różnice graficzne,dla przykładu:jaszczury przestały być sraczkowatego koloru, teraz są pokryte krwiście czerwoną łuską,topielce są bardziej jaskrawe i jakby trochę większe.
-nowe potwory (np. aligatory przy wodospadzie wpadającym do morza w pobliżu rozbitego statku),nieco zmienione ich rozmieszczenie (Brzytwy niedaleko tegoż samego wodospadu [dla niewiedzących:chyba najmocniejsze gady w grze,bardzo długo nie ma się z nimi szans,nawet dłużej niż w przypadku orków]) i ogólne wzmocnienie mobów,nawet byle ścierwojad potrafi napsuć krwi.
-wyraźniejszy nastrój zagrożenia:za niebacznie rzucone słowo można łatwo zginąć,łatwiej niż w podstawowej wersji (przykład:przy miejscu zrzutu jest odgrodzone miejsce którego pilnuje strażnik,swoją drogą:dobry kolega Bullita, który nas wyzywa od przybłędów a kiedy się temu punktowi widzenia gracz sprzeciwia (teoretycznie słusznie) bez ceregieli żołnierz zabija Beziego.Podobnie przy obozie Przemytników,strażnik wejścia,o ile nie podamy mu dobrego powodu dla którego chcemy wejść uzna nas za zagrożenie i zabije. Ogólnie nie jest już tak sympatycznie jak dawniej.
-niektóre miejsca zyskały na znaczeniu, na przykład opuszczona świątynia orków w pobliżu chatki Cavalorna (w wersji podstawowej pilnowana z niewiadomego względu przez dwóch orków) teraz jest siedzibą Uchodźców z obozu Sekty. Innym przykładem jest plaża z rozbitym statkiem (gdzie w podstawce kręciło się 6 jaszczurów ognistych) jest obozem przemytników, strzeżonym oprócz ludzi przez wilka o sympatycznym imieniu.
Jak na razie mod wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie,widać,że twórcy znakomicie znają świat Gothica (są aluzje do drugiej części,a czy są do trzeciej nie jestem w stanie powiedzieć) i mają świetne pomysły.
Polecam każdemu,komu stary Gothic sie znudził.
|
|